zaterdag 27 november 2010

Leuke gerenoveerde eengezinswoning.Ideaal voor starters of investeerders. Living: 30m²Ingerichte keuken: 24m²Badkamer, veranda, ruime berging (wasplaats) Bovenverdieping: 1 grote slaapkamer 24m² + strijkkamerZolderverdieping: volledig afgewerkte grote slaapkamer 24m²Groot terras + grote tuin ca 50m diep waarvan nog 30m bouwgrond.Centrale verwarmingDubbele beglazing.Nieuwe elektriciteitNieuw dakTotale oppervlakte 4a50caIdeaal voor beginners die geen grote werken meer willen uitvoeren en gewoon de meubels willen plaatsen.Of ideaal voor investeerders, geen kosten aan je kan direct verhuren.Geen verdoken mankementen. Het huis is in orde. Het enige dat kan gebeuren is de veranda en de gevels een likje verf geven.Je zit midden in de natuur (achter de eigendom ligt natuurgebied en mogen ze niet meer bijbouwen) toch zit je op amper 5 minuutjes van de autostrade. (Brussel ca 20 minuutjes rijden).Er zijn goede scholen aanwezig in Mere.Aarzel niet om te bellen of te mailen voor meer info of  foto's!IK WENS ABSOLUUT GEEN TELEFOONS MEER VAN IMMO'S.IK BEN VASTBERADEN EN WENS ME AAN NIEMAND TE BINDEN.VOORAL NIET AAN IMMO'S OF MAKELAARS OF WAT DAN OOK.GELIEVE DE MOEITE TE DOEN MIJN WENS TE RESPECTEREN EN ME DAN OOK HELEMAAL NIET TE CONTACTEREN. IEDER IMMO BLIJKT ALTIJD WEL ANDERS EN BETER DAN DE ANDERE, IN PRINCIPE IS DAT EEN LEUGEN! Joke
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten