dinsdag 30 november 2010

Hoed u voor verkoopspraatjes! Ook door zogenaamd Belgische bedrijven. Zie wat er gebeurde met het befaamde Tennis resort. Door mijn ervaring ken ik de prijzen en procedures héél goed. Ik ben zelf Belg die woont in de regio Antalya - Side. Zelf heb ik geïnvesteerd in huizen en appartementen. Ook heb ik goede contacten met de beste en betrouwbaarste bouwbedrijven hier in de Regio Side en ook betrouwbare contacten in Alanya en Kusadasi. Voor het vinden van uw investering/droomwoning aan de juiste prijs kan ik u met raad en daad helpen. Met eigen ogen heb ik gezien hoe sommige "Belgische" makelaars de prijs nog opdrijven in hun advertenties alhoewel de bouwbedrijven reeds commissielonen voorzien in hun officiële prijzen. Heeft u vragen of opmerkingen, contacteer mij gerust. Samen zorgen we dat u zonder zorgen een tweede verblijf kan aankopen en er ook zorgeloos van kan profiteren. Professionele begeleiding, eventueel met nederlandstalige advokaat. Zie mijn webshop hier voor een overzicht van aanbod. Ook raad en begeleiding bij grote investeringen in gronden, hotels, bouwen van uw droomvilla of villapark. Heeft u vragen, stel ze gerust. Met veel plezier help ik u verder. Groeten uit een zonnig Turkije!
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten