woensdag 27 juli 2011

Immo 'T Veld

Op vraag van velen kun je hierbij mijn panden op mijn eigen website vinden, naast de 8 andere gekende websites hebben we vanaf heden een gepersionaliseerde site waar je zowel een zoekmotor hebt als "hou me op de hoogte functie" waarbij u zich door SMS op de hoogte kunt houden van nieuwe interessante aanbiedingen welke door u zijn opgegeven.Velen wisten in het verleden vruchtbaar beroep op ons te doen vandaar dat wij uit dankbaarheid voor onze klant, nu ook hem op zijn wenken wensen te bedienen.Een gepersionaliseerde aanpak is bij ons dan ook belangrijk. De goede verstandshouding tussen koper en verkoper houden wij hoog in vaandel. Wij hebben dan ook een zéér dankbaar klienteel en benadrukken dat vastgoed een belangrijk deel van ons leven is.Een woning is niet zomaar een woning maar een huis, een thuis en je persoonlijk gevoel, iets wat je koester en niet meer los laat.Vaak is de zoektocht frusterend doch kan het heel aangenaam zijn, partijen die elkaar kunnen vinden. Een oplossing bieden en behoeftes voldoen. Als vastgoed expert heb ik het dan ook onder de knie en weet wat mensen verwachten en wat ze er willen voor betalen.Overschattingen is verkeerd een duur schatting kan maar moet zich rechtvaardigen. Op het internet staat er heel wat, maar een uniek aanbod blijft niet lang, indien de prijs correct en betaalbaar is.Hierbij wil ik nogmaals mijn verkopers en kopers danken voor het wederkerig vertrouwen en weten dat jij noch ik onmisbaar ben.Kris Verduyn - GSM 0478/ 66 67 22- IMMO 'T VELD'
Erkend BIV-nr . 502578

Elbestraat 50
8760 - Meulebeke

Openingsuren
Maandag : 09:00 - 18:00 * Dinsdag : 09:00 - 18:00 * Woensdag : 09:00 - 18:00 * Donderdag : 09:00 - 18:00 * Vrijdag : 09:00 - 18:00 * Zaterdag : 09:00 - 18:00 * Zondag : 09:00 - 18:00 * *Uitsluitend op afspraak'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten