woensdag 29 juni 2011

Makelaar met biv nr

Vastgoed beheerder / inkoper / verkoper zoekt makelaar met biv nummer. (mag gepensioneerd zijn. )Heb een aantal eigendommen in bezit en heb een brede kenniskring. Ik zit in een sportvereniging en ben actief in een vzw waar ik in de raad van beheer zetel.Ik heb veel ervaring met verscheiden immokantoren (Century 21, Antwerps Woonadvies, ERA, De Woning), heb contacten, de kennis (wetgeving omtrent reclame, inkoop, verkoop, biv richtlijnen, etc...)de feeling en de financiƫle slagkracht om als zelfstandig inkoper / verkoper aan de slag te gaan. Echter heb geen biv nummer, ik ben op zoek naar iemand die met mij kan samenwerken, waarin we een correct samenwerkingsvoorstel kunnen uitwerken.Ik bepaal graag zelf mijn eigen commissies bij de onderhandelingen tijdens inkoop, een vast bedrag per verkocht pand is voor u. Dit is overeen te komen.Ik doe alles zelf of doe een beroep op professionelen voor reclame, websites, databases, etc....Interesse?contacteer me dan via email:
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten